• baza materiałów |
1966 /
79
|
• publikacje |
96 /
55
|
• Celestyn Freinet |
73
|
• kalendarz |
8
|
• techniki plastyczne |
29 /
141
|
• kolorowanki |
220
|
• nasza galeria |
312
|
• galeria zdjęć |
607
|
• katalog haseł |
96
|
|
Na środku sali postawiony stolik, na nim leżą rozrzucone koperty i kartki pocztowe. Na drugim stoliku umieszczona "skrzynka pocztowa" wykonana przez nauczycielkę. Swobodny marsz dzieci. Na hasło "skrzynka" zatrzymują się. Nauczycielka podaje hasło "kartka" lub "list". Wybrane dziecko podchodzi do stolika, wybiera właściwy przedmiot i wrzuca do skrzynki. Nauczycielka po skończonej zabawie wysypuje zawartość skrzynki. Tworzy dwa zbiory - kartek i listów. Bez przeliczania dzieci "na oko" określają ilość elementów w odpowiednich zbiorach. |
|
|
|