• baza materiałów |
1966 /
79
|
• publikacje |
96 /
55
|
• Celestyn Freinet |
73
|
• kalendarz |
8
|
• techniki plastyczne |
29 /
141
|
• kolorowanki |
220
|
• nasza galeria |
312
|
• galeria zdjęć |
607
|
• katalog haseł |
96
|
|
Dzieci dobierają się parami. Każda para otrzymuje do zawieszenia na szyi emblematy z innym gatunkiem ptaków (gatunki znane dzieciom: dzięcioł, wróbel, gołąb, sowa, itp.). Obręcze umieszczone w dowolnych miejscach w sali, w liczbie równej ilości par. W każdej obręczy umieszczone są również obrazki ptaków.
W rytmie tamburyna dzieci przemieszczają się w dowolnych kierunkach po sali. Kiedy usłyszą głośny dźwięk tamburyna "ptaki szukają swoich gniazd". Pary zajmują miejsca w odpowiednich obręczach.
Na zakończenie zabawy można zabrać dwie obręcze. "Ptaki" które nie zdążą zająć miejsc w "gniazdach" skupiają się wokół nauczycielki i głośno wydają określony okrzyk. |
|
|
|