• baza materiałów |
1966 /
79
|
• publikacje |
96 /
55
|
• Celestyn Freinet |
73
|
• kalendarz |
8
|
• techniki plastyczne |
29 /
141
|
• kolorowanki |
220
|
• nasza galeria |
312
|
• galeria zdjęć |
607
|
• katalog haseł |
96
|
|
Dzieci podzielone na trzy grupy. Każda grupa oznaczona kółkami w odpowiednim kolorze. W sali rozrzucone kółka (w ilości dzieci, odpowiadające kolorom kółek powieszonych na szyjach).
Swobodny marsz po sali.
• na hasło "kolory", dzieci zajmują miejsca obok kółek na dywanie w odpowiednim kolorze;
• na hasło "żółty" - dzieci oznaczone kółkami w kolorze żółtym tworzą koło, śpiewają pierwszą zwrotkę piosenki, pozostałe klaszczą;
• na hasło "czerwony" - do koła przechodzą dzieci z czerwonymi emblematami, śpiewają drugą zwrotkę piosenki, pozostałe klaszczą;
• na hasło "niebieski" pozostałe dzieci przechodzą do koła. Wszystkie podają sobie ręce i przemiesczając się po okręgu koła śpiewając trzecią zwrotkę. |
|
|
|