• baza materiałów |
1966 /
79
|
• publikacje |
96 /
55
|
• Celestyn Freinet |
73
|
• kalendarz |
8
|
• techniki plastyczne |
29 /
141
|
• kolorowanki |
220
|
• nasza galeria |
312
|
• galeria zdjęć |
607
|
• katalog haseł |
96
|
|
Dzieci zostają podzielone na dwie grupy. Jedna grupa otrzymuje emblematy na szyję z obrazkiem "małego psa", druga - emblematy z obrazkiem "dużego psa". Z boku sali znajdują się obręcze "budy".
Na hasło: małe pieski idą na spacer, dzieci - "małe pieski" czworakują, "duże pieski" siedzą w budzie.
Na hasło: pieski do budy powracają do obręczy. "Duże pieski" analogicznie powtarzają ćwiczenie.
W celu urozmaicenia zabawy nauczycielka może wyprowadzić "pieski duże i małe" na spacer. Wszystkie dzieci spacerują w dowolnych kierunkach w sali. Na określone hasło wracają do obręczy. |
|
|
|