• baza materiałów |
1966 /
79
|
• publikacje |
96 /
55
|
• Celestyn Freinet |
73
|
• kalendarz |
8
|
• techniki plastyczne |
29 /
141
|
• kolorowanki |
220
|
• nasza galeria |
312
|
• galeria zdjęć |
607
|
• katalog haseł |
96
|
|
Bieg drobnymi krokami, ręce wykonują ruchy naśladujące machanie skrzydłami.
Na hasło "ptaszki do domu" dzieci zatrzymują się, przenoszą ręce na biodra i rozglądają się raz w jedną, raz w drugą stronę (najpierw ruchy samą głową, następnie skręty tułowia bez odrywania stóp od podłogi).
Rytmiczne powtarzanie krótkich zdań proponowanych przez nauczycielkę, z równoczesnym klaskaniem ("znam sikorkę i wróbelka", "dla sikorki jest słonina, kiedy zima się zaczyna", "w ogrodzie w karmniku ptaków jest bez liku").
Następnie nauczycielka powtarza zdania na wymyślonej przez siebie melodii. Dzieci śpiewają zdania z równoczesnym klaskaniem. |
|
|
|