• baza materiałów |
1966 /
79
|
• publikacje |
96 /
55
|
• Celestyn Freinet |
73
|
• kalendarz |
8
|
• techniki plastyczne |
29 /
141
|
• kolorowanki |
220
|
• nasza galeria |
312
|
• galeria zdjęć |
607
|
• katalog haseł |
96
|
|
Nauczycielka zwraca się do dzieci, które próbują jej słowa zobrazować ruchem do odpowiednio dobranego przez nią akompaniamentu.
Przyfrunęły ptaki do ogrodu - dzieci naśladują ruchy i głosy ptaków.
W ogrodzie stoi karmnik. Dzieci sypią do niego ziarno - naśladują sypanie ziaren.
Cieszą się ptaki, bo nie będą głodne - dzieci przechodzą do siadu klęcznego, pochylają się do przodu naśladując zbieranie ziaren.
Nagle pojawił się kot, ptaki uciekają - dzieci machają rękami i drobnymi krokami biegną w wyznaczone miejsce.
Powtarzając zabawę dzieci kolejne jej etapy wykonują jedynie w oparciu o podkład muzyczny. |
|
|
|