• baza materiałów |
1966 /
79
|
• publikacje |
96 /
55
|
• Celestyn Freinet |
73
|
• kalendarz |
8
|
• techniki plastyczne |
29 /
141
|
• kolorowanki |
220
|
• nasza galeria |
312
|
• galeria zdjęć |
607
|
• katalog haseł |
96
|
|
Nauczycielka rozkłada na podłodze trzy obręcze w kolorze czerwonym, pomarańczowym, zielonym. Wokół każdej obręczy umieszcza kółka o średnicy 10-11cm w kolorach odpowiadających kolorom obręczy (na każde dziecko przypadają trzy kółka w różnych kolorach - czerwone, pomarańczowe, zielone).
Dzieci wybierają po jednym kółku z każdego koloru i układają zgodnie z poleceniem nauczycielki. Po wykonaniu zadania wspólnie z nauczycielką zastanawiają się gdzie na ulicy można spotkać kółka w takich kolorach.
Nauczycielka umieszcza na tablicy szablon sygnalizatora. Z pomocą dzieci wypełnia go kolorem. Dzieci określają jego znaczenie w ruchu drogowym. |
|
|
|