• baza materiałów |
1966 /
79
|
• publikacje |
96 /
55
|
• Celestyn Freinet |
73
|
• kalendarz |
8
|
• techniki plastyczne |
29 /
141
|
• kolorowanki |
220
|
• nasza galeria |
312
|
• galeria zdjęć |
607
|
• katalog haseł |
96
|
|
Na tablicy nauczycielka umieszcza obrazki przedstawiające następujące pojazdy:
• koparkę
• samochód ciężarowy
• samochód osobowy
• autobus
• samochód straży pożarnej
• samochód policyjny
• traktor
• karetkę pogotowia.
Ilustracje są zasłonięte.
Nauczycielka kolejno odsłania ilustracje, dzieci próbują odgadnąć jaki pojazd znajduje się na prezentowanej ilustracji.
Kiedy wszystkie pojazdy zostaną rozpoznane, nauczycielka umieszcza w jednej pętli:
• karetkę pogotowia
• samochód straży pożarnej
• samochód policyjny.
W drugiej pętli - pozostałe pojazdy.
Wyjaśnia dzieciom dlaczego dokonała podziału w taki sposób (pierwsza grupa to samochody o specjalnych prawach podczas poruszania się po jezdni - możliwość używania sygnału).
Przeprowadza zabawę ruchową z elementem bieżnym Pojazdy. |
|
|
|