• baza materiałów |
1966 /
79
|
• publikacje |
96 /
55
|
• Celestyn Freinet |
73
|
• kalendarz |
8
|
• techniki plastyczne |
29 /
141
|
• kolorowanki |
220
|
• nasza galeria |
312
|
• galeria zdjęć |
607
|
• katalog haseł |
96
|
|
Pomoce: bilety, wycięte z brystolu pieniądze, szablony instrumentów występujących w orkiestrze, batuta, krzesełka dla publiczności.
W sali wyznaczamy odpowiednie stanowiska: miejsca dla widowni, miejsca dla muzyków, scena, kasa.
Dzieci pełnią rolę: dyrygenta, muzyków, publiczności, kasjerki.
Wyznaczone dzieci kupują w kasie bilety i zajmują miejsca dla publiczności. Na scenie pojawiają się muzycy, trzymają szablony instrumentów. Wchodzi dyrygent, w ręce trzyma batutę.
Zwracamy uwagę na odpowiednie zachowanie podczas koncertu. Brawo bijemy kiedy dyrygent zwraca się twarzą do publiczności.
Wysłuchanie fragmentu koncertu z płyty CD. Muzycy grają na instrumentach (przed rozpoczęciem zabawy lub na poprzednich zajęciach utrwalamy budowę, brzmienie, sposób trzymania instrumentów). |
|
|
|